כנס מיצוי זכויות רפואיות ללוחמים פוסט טראומטים

פורסם ע"י :

שתף :

אביב אלוש מתראיין בכנס למיצוי זכויות רפואיות ללוחמים

30 לוחמים שלנו סיימו את תהליך ההכרה מול אגף השיקום.
הם קיבלו הכרה, שמקנה להם שיקום וזכויות.
הבנו בתהליך שגם לאחר שאתה מוכר, אין לך מושג מה מגיע לך ? איך המערכות עובדת ? ומה אתה צריך לעשות כדי לקבל את הזכויות שמגיעות לך?

לכן, יצרנו ערב העשרה ב 25/8/21.
שנותן כלים וידע חשוב על כל המבנה האירגוני של אגף השיקום (משרד הביטחון), עברנו על כל הנושאים שמרכיבים את מערך השיקום : שירותים רפואיים, תרופות, ליווי וחונכות, הבראה, מרפאות ורופאים עצמאיים, זכויות לנכים המתגוררים בחו"ל, שיקום סוציאלי, לימודי מקצוע, לימודים אקדמאים, רווחה, תגמולים והטבות, דיור, תעסוקה, כל הטלפונים ודרכי יצירת קשר לכל המחלקות ובעלי התפקידים בכל המחוזות בארץ ומידע על רפורמת החדשה "נפש אחת" (סעיפים שאושרו).

לדעתנו ערב כזה הוא בעל משמעות גדולה מאוד עבור הלוחמים שעכשיו צריכים להתנהל מול אגף השיקום בהמשך הדרך.
אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק באירוע תודה רבה לעורכות דין שהולכות איתנו דרך ונלחמות על כל תיקי בצורה הכי מקצועית ורגישה Rinat Gold Gazit – רינת גולד גזית עירית פריבר נשרדנה זוהר פיונטקAvraham Aviv Alush תודה רבה לאביב אלוש שלקח על עצמו תפקיד משמעותי בעמותה שלנו Ofra Bell תודה לעופרה בל שדאגה לארח אותנו במועדון השייטים במרינה הרצליה Benjamin Lapid תודה על צילום האירוע Meirav Shemesh תודה על העזרה David Perets תודה על המדבקות לוגו ומיתוג והכי הרבה תודה לכם עם ישראל שתרמתם מכספכם והאמנתם בנו! בלעדיכם לא היינו מצליחים, ולכן חשוב שתמשיכו לתרום כי המלאכה מרובה ויש עוד המון לוחמים שצריכים את עזרתנו,
"כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו " (סנהדרין פרק ד') https://youtu.be/yZqeHHjVSF8+71

שתף :

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרים שעשויים לעניין אותך

© All rights reserved